Rambles & Thank you ♥ ! & Awards

     Hey girls! Am lipsit ceva cam multicel in ultima vreme,problema mea fiind lucratul in ture...Pur si simplu nu mai rezist fizic,s-au mai adaugat si altele... E drept ca nici nu am mai avut timp prea mult de stat in mediul online,de fiecare data am ales sa doooorm! Deci da,a devenit si dormitul un hobby,mai ales cand 4 zile consecutiv te trezesti de la 5 dimineata.
   Se apropie cu pasi repezi vacanta (mai sunt 10 zile yay!) si eu inca nu am avut timp sa ma duc in oras dupa un costum  nou de baie si ochelari de soare...  La ochelari va fi un mare tam tam ,nu prea imi plac mie de fel ochelarii si presimt ca o sa ma invart peste tot pana gasesc ceva care sa imi placa.Ce imi place e mult prea scump pentru bugetul meu.La H&M nu prea m-au convins ochelarii de soare,speram totusi sa ma hotarasc in privinta lor!       
     Sper sa prindem vreme frumoasa in Italia si sa decurga totul ok.Deja am facut harti,planuri si presimt ca o sa trec pe langa multeeee lucruri pe care mi le doresc,pentru ca vacanta asta a fost una asa neprogramata,cam pe fuga,asadar nici bugetul nu e pe masura asteptarilor mele (deh!)
   Vineri am fost in Bratislava la Armin Only Mirage. Initial era cam boring pana a ajuns Armin pe la 12 jumatate noaptea.Plus vina noastra,ca am stat in tribune si nu reuseam sa simtim muzica mai deloc.Concertul s-a desfasurat pe un stadion din Bratislava,cel mai mare stadion de hockey din Europa- Stadionul Zimni. Din pacate pentru cehi si slovaci,anul asta au pierdut teren la hockey,au castigat rusii.
Pentru cine nu stie ce e Armin Only - a fost un concert de muzica trance cu un singur DJ care a mixat plus altii invitati de el sa il acompanieze. Puteti sa va faceti o idee chiar aici,am ales un video la intamplare chiar de la concertul din seara aceea,click aici. 
Atmosfera a fost super,cel putin la capitolul organizare au stat super bine.Mi-as fi dorit in schimb sa fi fost pe o plaja,la mare,concert in aer liber nu pe un stadion.Dar avand in vedere ca pe aici vremea e ploioasa a fost cea mai buna alegere a lor.
  A facut si prietenul meu cateva video uri,dar trebuie sa le descarcam si sa le sortez sa nu apar in peisaj ori eu ori vocea mea pe fundal :)) Eu am fost cu pozele,unele au iesit ok,altele mai putin reusite.
  Iata cateva dintre ele:















 



    Video-urile o sa le pun saptamana aceasta,daca va intereseaza.Cred ca daca au iesit decent le bag si pe youtube poate.
    Tot saptamana trecuta am fost si la artificii pe malul lacului ( tocmai ce s-au terminat zilele orasului),au fost cele mai frumoase artificii vazute vreodata numai ca afara ploua torential,noi nu aveam umbrela si... m-am pricopsit toata nopatea cu febra,frisoane si tot tacamul.Am luat din timp doua antibiotice,m-am pregatit cu ceaiuri si dusuri fierbinti si a doua zi macar nu mai aveam febra si aratam decent. Degeaba au fost zilele orasului,ca am nimerit o perioada destul de aglomerata si nu am reusit decat sa ajung o singura data la artificii. S-au organizat pe durata a doua saptamani,in 7 seri cate o serie de artificii a cate 30 minute fiecare.
    


 Thank you! ♥


  Saptamana trecuta am primiiiit ceva frumos,un colet cu trei produse MAC! Vroiam de atunci sa fac postarea,deja pozasem produsele,dar evident lipsa de timp si lenea si-au spus cuvantul. Spuneti voi,nu ma iubeste ea ? :) Nu un produs MAC,ci trei! ♥
   Am sa fac review uri la ele cel mai probabil dupa vacanta,ca sa apuc sa le testez. Fondul de ten stiu cum este,imi place foarte mult,pensula 219 e a doua mea pensula MAC ♥ ,iar fardul MAC espresso matte e super!






Pana si lui Tommy i-au placut produsele MAC 





Acum sa trecem la Awards! Am primit in ultimele doua saptamani de la cateva fete aceste premii.Deci ma scuzati daca nu imi mai amintesc exact cine mi le-a oferit.

Multumesc Emma,Laura,Georgiana,Simi & SuperficialBeauty !
Ma bucur ca v-ati gandit si la mine atunci cand ati oferit aceste premii! Pupici!



Best Blog Award
Rules: 
Name your fav colour, song, dessert :  Albastru. E greu de ales o melodie!!! Orezul cu lapte.
What is pissing you off ?  Oamenii prefacuti si razbunatori.
When u're upset, u...  cand am nervi si ma razbun pe cine nu trebuie....
Your fav pet:  Evident,motanul meu Tommy!
Black or White? Black!
Your biggest fear is...: sa cad de la inaltime
Your best feature is...: chipul? :)
Everyday attitude : I don't care! :D
What is perfection ? Ceva imposibil de atins.
Guilty pleasure : Inghetata de pepene galben,vanilie,fistic,fructe de padure si de ce o mai fi ea!!





The rules are:

1. Link back to the person who passed you the award!
2. Share 7 random things about yourself!
3. Award 15 blogs.
4. Drop them a line and tell them about it!

1. Nu mai dau la nimeni in mod special award-ul pentru ca s-a tot dat prin blogosfera... Daca nu il aveti,sunteti invitatele mele!
2. Iar?! Nu,deci nu! Nu mai zic nimic de mine ca si asa am spus prea multe in general vorbind :))
3. Cum ziceam,nominalizez toata lista mea de blogroll!
4. Chiar nu ma pun sa va anunt pe toate... daca ma cititi,gasiti premiile pe aici :D


Am primit si un tag funny tag de la draguta de Laura ,dar pe care il onorez zilele astea,pur si simplu necesita mai mult timp cautatul pozelor... ca eu nu am poze funny cu mine... poate cu Tommy?!

 Sa aveti in continuare o saptamana cat mai placuta!


Pupici,
Andreea

Supercounters