Putem fi fideli?....

 ... nu in relatia de cuplu :)) Asa cum bineinteles v-ati gandit sigur cand ati vazut titlul.Ma refeream la a fi fidel/a unui singur brand de cosmetice/haine si ce mai vreti voi.Eu personal nu pot! Desi trebuie sa recunoastem ca suntem conditionati mereu de partea financiara cand facem o alegere pentru o achizitie,oricare ar fi aceea.Nu o sa ti poti lua un BMW M5 (cum visez eu :D) cand tu ai bani doar de Dacie Logan.
   Am primit recent un comentariu in ceea ce priveste un produs Avene "Andreea, vazusem ca nu era crema, insa mi-am facut un obicei din a crede ca aproximativ toate produsele unui brand sunt aproape la fel de calitative. Te pup." Ei bine,eu am daramat de mult mitul ca toate produsele unui brand mi se vor potrivi vreodata.Iar faptul ca am dat peste un produs Avene care nu mi s-a potrivit asta nu inseamna ca eu desfiintez tot ce inseamna Avene.Pur si simplu nu mi s-a potrivit produsul,dar eu nu ezit sa achizitionez din nou de la aceeasi firma altceva,decat daca am avut experiente destul de urate cu firma respectiva .Ca sa dau un exemplu concret: nu as mai reachizitiona niciodata un produs Balea.Mi-a fost suficienta experienta cu demachiantul bifazic (ochii umflati ca altceva,si tot incercam sa sesizez motivul!),ca sa ma tina deoparte de produsele astea.Asa cum nu as mai reachizitiona niciodata vreun fond de ten de la La Roche Posay din cauza experientei neplacute cu unul dintre fondurile lor de ten.Intre timp mi-a venit putin "mintea la cap" si acum stiu cam ce produse mi se potrivesc mai bine,ce asteptari am de la produsul respectiv si am access la beautypedia. Drept dovada ca ceea ce imi cumpar in ultima jumatate de an cel putin,sunt destul de putine produse pe care nu le agreez.Yay!



  Eu acum folosesc aproape exclusiv produse pentru ingrijirea tenului de la Bioderma si Paula's Choice,insa am nimerit si produsul ala de la Paula's Choice care am zis clar ca nu l-as mai reachizitiona niciodata.Si cred ca nici un fel de demachiant Paula's Choice de altfel :) Ma ustura ochii teribil de la el,dar de demachiat,demachiaza bine.Bineinteles ca imi demachiez ochii inainte cu altceva si apoi incerc cumva sa ma "clatesc" cu acel demachiant si apoi cu apa.
  La produsele de make up cred ca e cel mai dificil de tinut "fraul" ,sa fii fidel unui singur brand.Daca la produsele de skincare esti mult mai atenta in alegeri,aici sigur nu prea poti face fata :)  Imi plac in special blush-urile Nars (ala singurul care il am :)) ) si Sleek,fardurile Sleek si Urban Decay,rujurile Catrice,lipglossurile NYX si eyelinerele longlasting  Essence.
.

    La haine de exemplu prefer Orsay si H&M,evident tot din natura financiara.Desi mi-am demonstrat eu mie ca si hainele Mango de exemplu  sunt unele proaste calitativ... desi costa dublu o piesa vestimentara decat la Orsay de exemplu. Am un cardigan pe care nu l-am purtat decat de 7 ori maxim,l-am spalat numai la mana si arata mai sifonat decat unul de la Orsay care e cumparat acum un an de zile si care l-am spalat numai la masina de spalat :)


  La gadgeturi e greu sa fii fidel,sunt atatea oferte tentante.. ca si la cosmetice :)) Am fost fan telefon Nokia ani de zile,pana cand am realizat ca  eu  cu Blackberry ul meu nu avem prea multe in comun (l-am suprtat cam 8-9 luni de zile),asa ca mi-am luat Samsung Galaxy S2 :)


Voi aveti un singur brand preferat? La ceva? Eu nu! Doar la cafea! Pe cuvant.De cand ma stiu cumpar doar cafea Jacobs Kroung ,aia cu ambalaj verde :))


Nota: Fotografiile nu mi apartin,sunt preluate de pe Google.

Pupici,

Supercounters