Leapșa - Cele mai purtate lucruri vara asta

   Am primit leapsa asta de la Andreea A acum cateva zile,asa ca azi i-am dat curs :) Mi s-a parut interesant sa-mi amintesc ce am purtat cel mai mult  vara asta .

Cea mai purtata oja a fost cea de la China Glaze Wicked Style.




Cel mai folosit produs pentru ingrijirea parului a fost fara doar si poate Ocean Mist-ul de la Sachajuan,de fapt toate cele trei produse: Ocean Mist,samponul si balsamul pentru par normal.


Cea mai purtata geanta din pacate nu o am fotografiata,dar e similara cu aceasta.In momentul in care am avut-o pe aceasta,am purtat-o aproape zilnic :D




Cea mai purtata pereche de incalataminte.Aici pot sa va spun cu mana pe inima ca au fost acestea doua:
 flats Camaieu &  Humanic




 Si nu,nu va mirati,aici nu au fost nici macar 30 grade toata vara :(


Cel mai purtat obiect de imbracaminte. E greu de ales o singura piesa,mi se pare ca intrebarea e putin cam dura,trebuia sa mentionam minim 3 piese,asa ca eu nu ma pot rezuma doar la una :D Acestea au fost: pantaloni Pimkie, fusta lunga Orsay si bluza Mango.





Cel mai purtat accesoriu. Ei bine,fata de verile petrecute in Romania unde nu purtam deloc accesorii vara,decat seara eventual sau la o ocazie speciala (pe timpul verii),aici pot purta ...mai ales ca vara aici e o toamna mai calduta asa... Bratara H&M a ocupat un loc fruntas,iar cerceii de la Six au fost la fel de indragiti.





Cel mai folosit fond de ten: Nars Sheer Glow,altceva nici ca am mai folosit.




Cel mai folosit blush/bronzer. NARS Orgasm,pentru ca a fost mereu la indemana impreuna cu bronzerul din cutiuta.Dar am mai trisat si cu Sleek Rose Gold,ambele fiind destul de similare ;) Ca si bronzer,Too Faced Chocolate Soleil.





Cel mai folosit produs pentru buze: NYX Soft matte lip cream nuanta Milan -detalii aici! Cand am facut exceptii fie a fost balsamul de buze normal,fie un ruj Catrice - Kiss Kiss Hibiskiss





Cel mai folosit rimel.
Seventeen The Stylist!



Cea mai folosita pudra - Milani Multitasker Powder




Cea mai folosita trusa de make up  - Urban Decay  Naked  :) - nuanta "naked" e aproape pe terminate...





Cea mai folosita crema cu SPF - Bioderma Photoderm Max 50+




Cea mai folosita crema pentru ingrijirea tenului - Paula's Choice skin balancing moisture gel




   Daca ati observat eu am modificat un pic tagul,am mai adaugat ultimele  4 "intrebari " ca sa zic asa.Am sa dau tagul tuturor care citesc aceasta postare si doresc sa imi lase raspunsurile lor la sectiunea comentarii.Blogeritele pot scrie pe blog,sau de ce nu,pot lasa aici comentariu ;)

   Sunt curioasa sa vad totusi acest tag si la  urmatoarele persoane,asa ca le nominalizez : Georgiana, Red is the new blonde, Anda Z,Laura, Katynel, Vintage Look, Cristina Shopping Theraphy,Camelia ,Chocolate , Adelina si Monique's Blog.

Apropo,nu uitati de :
Nu stiu care e motivul pentru care am primit tare putine inscrieri pentru aceste giveway uri dar... c'est la vie! Fie ori nu-mi urmariti blogul,fie toata lumea e inca in vacanta :D

 
Pupici,
 Andreea

Supercounters