Get to know me tag

 Daca tot e sambata, atunci sa fie tag time! :) Am vazut tag-ul asta la Camelia si am vrut sa il preiau. 

1. Unde te-ai nascut?
In Braila,un oras mic si prafuit,dar nu mai locuiesc de aproape 9 ani acolo.Si e enervant sa ii mai aud pe altii care nu stiu ca Braila NU face parte din Moldova.Nu ca as avea ceva cu moldovenii dar na,Braila chiar face parte din Muntenia.


2. Ai fost numita dupa altcineva?
Teoretic da.Practic nu prea. Nasa mea se numeste Adriana,mamei nu i-a placut numele,asa ca a facut un derivat de la numele nasei mele: Andreea! Nici nu ma imaginez ca m-as numi altfel sincer. Al doilea nume al meu e destul de putin cunoscut printre cunoscutii mei si nu-mi place aproape deloc :) Probabil ca din cauza ca eu asociez numele cu persoanele care le-am cunoscut si din cauza asta.


3. Cand este ultima data cand ai plans?
 Nu spun motivul,ca a fost unul banal :))


4. Ai copii?
Nu, din pacate sau din fericire; dar pe viitor imi doresc copii. 

5. Daca ai fi alta persoana, ai fi prietena cu tine?
 Sunt o persoana loiala cred eu dar prea incapatanata,care lupta chiar si atunci cand lucrurile se intrezaresc a fi cumva pierdute. Oricum in ultimii 2 ani m-am schimbat foarte mult si nu pentru ca am vrut eu,dar imprejurariile vietii au facut posibil asta.Si nu,nu mi pare rau de schimbare,pacat ca nu s-a intamplat asta mai devreme.

6. Ai animale?
Da, pe Tommy.Ii cititi povestea aici :)

7. Folosesti sarcasm?
Oho,si inca ce. 





8. Ai face bungee jumping?
Poate intr-o buna zi.

9. Care sunt cerealele tale favorite?



10. Ce culoare au ochii tai?
Caprui deschis,dar mi-as fi dorit foarte mult sa ii am albastri sau verzi.


11. Scary movies sau happy endings?
Niciodata scary movies,deci clar happy endings.

12. Ai frati sau surori?
Da,o sora.

13. Computer sau TV?
TV-ul nu l-am mai folosit de cand incepusem facultatea. Cand mai ajung in Romania in vacanta,mi se pare bizar ca cei din jurul meu inca se mai uita la TV. PC ul rules,cam pentru orice.

14. Care este primul lucru pe care il observi la o persoana?
La barbati ma uit la ochi si zambet,la femei - la parul ei si daca inspira incredere.

15. Care este mirosul tau preferat?
Vanilie clar! Si portocala :D

16. Cel mai lung timp in care ai fost plecata de acasa?
Acasa din locul natal sau in vacanta? Din locul natal: de ani buni,de acasa - 2 saptamani.

17. Ai talente speciale?
Cred ca nu. Daca am,nu le am descroperit inca. Faptul ca in general oamenii au incredere in mine,se pune?

18. Ce hobby-uri ai?
Muzica,sa scriu (candva chiar eram mai creativa),shopping-ul se pune? :))

19. Esti indragostita?
Indragostita am fost, dar nu ma tine mult. La mine efectul de ''fluturi in stomac'' se transforma in altceva  cu timpul :)

Ati aflat ceva nou despre mine sau stiati deja ce v-am scris? 

Pupici,
 Andreea

Supercounters